Kasabalar

Kasaba Kurma Yöntemi (Butun kasabalar icin aynıdır.)

Bir kasaba kurabilmeniz icin sirasi ile ;

  • Öncelikle dragonunuzun savaşabilmesi gerekmektedir. Yeterli miktarda okcunuz ve zeplininiz olmasi gerekmektedir. Sitemizde nereye ne kadar kisminda bulabilirsiniz.
  • Mumkun olduğu kadar yuksek Level bos arazi işgal etmiş olmaniz gerekmektedir.9-10 lvl iyi olur.. (Kasaba icin gerekli olan araziye tikladiğinizda kasaba butonu nun gozukmesi gerekir.:)
  • Gerekli olan arazilere dragon + okcu+ zeplin ile dalarak … Ejderha (… Dragon) yumurtasi bulmaniz gerekmektedir. Dalga (Wave) yöntemini kullanmaniz sansinizi arttirir.
  • Yumurtayi bulduktan sonra kuracaginiz yere cift tikladiginizda kasaba butonu gozukecektir. Bu butona tıkladiginizda Karşiniza kasaba kurmak icin gerekli olanlar listesi gelecektir. Eger yumurtayi bukduysaniz bu ekranı onaylayarak kasabanizi kurabilirsiniz. Bazen yumurta gozukmeyebilir. Onun icin F5 yapmaniz gerekebilir.
  • Artik yeni bir kasabaniz oldu. Kasabanizi ana sayfamizda anlattigimiz gibi duzenlemeniz menfaatinize olacaktır. %80 Egitim kampı, %20 Ev olacak sekilde. 1 tane egitim kampinin 9 lvl olmasi yeterlidir. Gerisini vakit buldukca yukseltirsiniz. Bitirme yardiminiz varsa kullanim sirasina gore burda kullanirsiniz.

Kasabalar ve gerekli olanlar:

Su kasabasi :

Kasaba kurmak için :  Mumkun oldugu kadar yuksek lvl sari ova(duzluk-otsuz) fethedin. 9-10 lvl iyi olur. Seviye ne kadar yuksekse bos alan o kadar cok olur.
Yumurta bulmak için : Level 5 ve üzeri gole dragon ile dalga yontemi kullanarak
Zirh aramak icin : Level 7 ve uzeri gol. Dragon ile dalga yontemi kullanarak

Taş kasabası :

Kasaba kurmak için :  Mumkun oldugu kadar yuksek lvl sari ova(duzluk-otsuz) fethedin. 9-10 lvl iyi olur. Seviye ne kadar yuksekse bos alan o kadar cok olur.
Yumurta bulmak için : Level 7 ve uzeri Tepe(yesil olanlar). Dragon ile dalga yontemi kullanarak
Zirh aramak icin : Level 7 ve uzeri Tepe(yesil olanlar). Dragon ile dalga yontemi kullanarak

Ateş kasabası :

Kasaba kurmak için :  Mumkun oldugu kadar yuksek lvl sari ova(duzluk-otsuz) fethedin. 9-10 lvl iyi olur. Seviye ne kadar yuksekse bos alan o kadar cok olur.
Yumurta bulmak için : Level 7 ve uzeri Dag (Beyaz ve karlı olanlar). Dragon ile dalga yontemi kullanarak
Zirh aramak icin : Level 7 ve uzeri Dag (Beyaz ve karlı olanlar). Dragon ile dalga yontemi kullanarak

Ruzgar kasabası :

Kasaba kurmak için :  Mumkun oldugu kadar yuksek lvl sari ova(duzluk-otsuz) fethedin. 9-10 lvl iyi olur. Seviye ne kadar yuksekse bos alan o kadar cok olur.
Yumurta bulmak için : Level 7 ve uzeri Savana (Otlu ovalar-sazliklar). Dragon ile dalga yontemi kullanarak
Zirh aramak icin : Level 7 ve uzeri Savana (Otlu ovalar-sazliklar). Dragon ile dalga yontemi kullanarak

Diger kasabalarda lazim olan yumurta ve zirhlari ogrenmek için sitede bulunan NeNerdenCikar linkine tiklayabilirsiniz.

Kasabalarin yapilandirilmasi: (Ayni bilgiler ana sehir icinde gecerlidir.)

Kasabalarda asker egitmek ve ev yapmak icin maksimum 28 bos alan bulunur. Bu alanlara binalari kurarken bilmeniz gerekenler:

Egitim kampı: Asker üretmek icin kullanilir. Ne kadar cok kamp kurarsaniz egitim sureleri o kadar kisalir. Ayni zamanda arka arkaya kamp kadar asker uretimi emri verebilirsiniz.
Kamplarin seviyeleri de egitim sureleriniz kisaltmaktadir. Her seviyede farkli bir asker turu egitilebilir. Ornegin 4.seviyede okcu uretilir. 6. seviyede zirhli sevkiyat uretilir.

Elit kasaba asker uretebilmeniz icinde asker uretilecek kampin 10. sevideye olamsi gerekmektedir. Fakat 9. seviyeden 10. seviyeye cikmak icinde bitirme yardimi gereklidir.

Egitim kamplarindan bir tanesini 10. lvl yapmaniz yeterlidir. Gerisi 1. lvl da kalabilir. Vaktiniz varsa gerisini de 9 level yapabilirsiniz. Asker uretirkende en yuksek seviyedeki kamptan asker uretmeniz yeterlidir.

En fazla, bos nufusunuz ve elinizdeki kaynaklar kadar asker uretebilirsiniz.
Asker uretirken uretimi iptal ederseniz, kullandiginiz malzemeler bosa gider. geri alamazsiniz. Ama o uretimde kullanilan bos nufus geri gelir. Asker uretim surelerini kisaltmak icin hizlandiricilar kullanabilirsiniz. Zaman hizlandiricilari veya tozlar gibi. Bunlarida fortunadan elde edebilirsiniz.(sansiniza gore) yada yakutla alabilirsiniz. Bir baska secenek ise antrolara saldirarak elde edebilirsiniz.(1-4lvl , 7-11 lvl antrolardan, tabi yine sansiniza kalmis)

Tavsiye edilen egitim kampi sayisi 1-7 civarindadir. Gerisinide asker basarken lazim olacak bos nufus icin ev yapmakta kullanabilirsiniz.

Ev : Nufusu cogaltmak icin kullanilir. Ne kadar cok eviniz olursa evlerin seviyesine bagli olarak nufusunuz o kadar artar. Ornegin. 9lvl bir ev nufusu 4500 kisi kadar arttirir.

Ambar : Kasabadaki alanlarda uretilen malzemeleri depolamak icin kullanilir. Buraya biriken malzemeleri arada bir elle gelip toplamaniz gerekmektedir. Buraya birikecek maksimum malzeme miktari ambarin seviyesine gore artar.  Boylece zaman kazanmis olursunuz.

Ambar dolunca malzemeler depolanmaz. Ambari bosaltinca ambardaki malzemeler sifirlanir. Tekar depolanmaya baslar. Arada bir kasabalara gelip depo doldukca buradaki malzemleri elle sehire aktarmanizz gerekmektedir. Yoksa malzemeler kasabalarda kalir. Bu isi otomatik hale getirebilecek bir yol var o da yine fortunadan cikan veya yakutla alinan hasat nano laridir.

Yukaridaki bilgiler ana sehir icinde gecerlidir. Ana şehirde depo ve tiyatro haric butun alanlardan birer tane kurun sonra kalan bos alanlara da yukarida anlatildigi sekilde egitim kampi ve ev kurun.

Kasaba Üretim alanlari hakkinda :

Kasabalarda kaynak üretmek icin yine bos alanlara bina kurmaniz gerekir. Örnegin metal üretmek icin maden ocagi gibi. Kasabadaki dragonun seviyesi yukseldikce bos alanlarin sayisi artar. Bitirme yardimi olmadan en fazla 9 lvl yapabilirsiniz.Zaten simdilik 10 yapmaniza gerek yok.

Bina yapmak ve asker uretmek icin size tas gerekli olur.
Askerleri doyurmak ve asker uretmek icin ciftlik gerekir.
Yine bazi binalar ve asker uretimi icin maden ocagi gerekir.
Bazi binalari yapmak ve asker uretmek icin kereste fabrikasi yapmaniz gerekir.

Bilinmesi gereken seyse alanlarda bina insa ettikce ve seviyelerini arttirdikca bos nufusunuz azalir. Eger kaynakalari baska yerden edinebiliyorsaniz (itttifakdan veya baska sehirlerden) alanlari kullanmaniz gerekmez. boylece bos nufusunuz elinizde kalir. Bos nufus da asker baskmak icin cok gereklidir. Ne kadar cok bos nufusunuz varsa o kadar cok ve toplu olarak asker basabilirsiniz.

Yukaridaki bilgiler ana sehir icinde gecerlidir. Yalniz ana sehirde hepsinden en az birer tane kurun. İlerde Elit kasaba askerleri uretmek icin gerekli olacaktir.(lav, granit oger, titan gibi)

Not : Yanlislikla yapilan binalar yikilamaz. Yikabilmek icin toplu imha gereklidir. Bu da fortunadan sansiniza cikar, yada yakutla alirsiniz. Onun icin binalari yaparken dikkatli olmak gerekir.

14 thoughts on “Kasabalar

  1. hayalet ejderhanin pencelerinin 1 tanesini cikardim 2. nide mi dagdan cikaracam

    • Hayalet Ejderha Zırhlari:
      Baş – Seviye 7 ve üzeri Ormandan
      Vücut – Seviye 7 ve üzeri Tepelerden(Yesil)
      Kuyruk – Seviye 7 ve üzeri Göllerden
      Pençeleri – Seviye 7 ve üzeri Dağlardan

  2. buz yumurtasi ckmiyo neden acaba nasil ckarcam dalga yonteminide kullaniyom bide ates ejderin kuyruk zrhı ckmiyo neden acaba tsr_?

    • Aşagidaki link’de Dalga yönetmi resimli olarak anlatiliyor.(İng)

      http://dragonsofatlantis.wikia.com/wiki/Waving

      Vaktim olmadigi icin detayli olarak nlatamiyorum.
      ana fikri ise:
      Dragonsuz ilk iki – uc saldiri ile(asker ve zirhli sevkiyat) kampi askerlerden temizliyorsun. ve Dragonlu son saldiri ile(dragon+asker+zirhli sevkiyat) askersiz olan kampa dragon yaralanmadan saldriyorsun ve istedigini aliyorsun.

      Butun saldirilar arka arkaya olmali. Butun bunlari yapmak icin yeterince askerin ve zeplinin olmasi gerekiyor.(en az uc-dort saldirilik asker ve zeplin(zirhli sevkiyat) gerekiyor)

    • Hayalet kasabasi kurulunca yerine getirilecek olan gorevlerdendir. Hayalet kasaban yoksa bekle, olunca yerine getirirsin. Zaten kasabayi kurarken yapacagin seylerle kendiliginden yerine geliyor.

    • Aşagidaki link’de Dalga yönetmi resimli olarak anlatiliyor.(İng)

      http://dragonsofatlantis.wikia.com/wiki/Waving

      Vaktim olmadigi icin detayli olarak nlatamiyorum.
      ana fikri ise:

      Dragonsuz ilk iki – uc saldiri ile(asker ve zirhli sevkiyat) kampi askerlerden temizliyorsun. ve Dragonlu son saldiri ile(dragon+asker+zirhli sevkiyat) askersiz olan kampa dragon yaralanmadan saldriyorsun ve istedigini aliyorsun.

      Butun saldirilar arka arkaya olmali. Butun bunlari yapmak icin yeterince askerin ve zeplinin olmasi gerekiyor.(en az uc-dort saldirilik asker ve zeplin(zirhli sevkiyat) gerekiyor)

Yorumlar kapalı.