NeNerdenÇıkar?

ZIRHLAR

Büyük Dragon Zırh:
Anthropus Kampları seviyesi 5 ve üzeri (not: diğer tüm zırhların bir GD / ED bulmak için kullanımı gerektirir)

Su Ejder Zırh:
Göl seviyesi 7 ve daha yüksek

Taş Ejder Zırh:
Tepe (Yeşil ) seviyesi 7 ve daha yüksek

Ateş Dragon Zırh:
Dağlar seviyesi 7 ve daha yüksek

Rüzgar Ejder Zırh:
Bozkırlar/Savana (Yesil otlu ova) Seviye 7 ve üzeri

Hayalet Ejderha Zırhlari:
Baş – Seviye 7 ve üzeri Ormanlar
Vücut – Seviye 7 ve üzeri Tepeler(Yesil)
Kuyruk – Seviye 7 ve üzeri Göller
Pençeleri – Seviye 7 ve üzeri Dağlar

Buz Ejder Zırh:
Dağlar Seviye 7 veya daha yüksek

Zehirleyici Yılan Zırh (MeftikYılan Zırh)
Göller Seviye 7 veya daha yüksek

Amber Crest Ejder Zırh
Ormanlar içinde Seviye 7 veya daha yüksek

Helio Ejder Zırh
Ovalar Seviye 8 veya daha yüksek

YUMURTALAR

Su Ejderha Yumurta:
Göl seviyesi 5 ve üzeri

Taş Ejder Yumurta:
Tepe(Yesil) Seviye 7 ve üzeri

Ateş Dragon Yumurta:
Dağlar Seviye 7 ve üzeri

Rüzgar Ejderha Yumurta:
Bozkırlar Seviye 7 ve üzeri

Buz Ejderha Yumurta:
Dağlar Seviye 7 veya daha yüksek

Zehirleyici (Meftik) Yılan Yumurta :
Göller Seviye 7 veya daha yüksek

Amber Crest Ejderha Yumurta
Ormanlar içinde Seviye 7 veya daha yüksek

Helio Ejderha Yumurta
Ovalar Seviye 8 veya daha yüksek

ASKER EĞİTİM UNSURLARI

Zehirli Pençe Maskeler:
Göller ve Anthropus Kampları Seviye 7 ve üzeri

Parlayan adamotu
Hills ve Anthropus Kampları Seviye 7 ve üzeri

Volkanik Ruhları:
Dağlar ve Anthropus Kampları seviyesi 7 ve üzeri

Ölüm perisi Pençeleri:
Bozkırlar ve Anthropus Kampları seviyesi 7 ve üzeri

Ölüm Totemleri ve Buz Ruhları
Dağlar ve Anthropus Kampları seviyesi 7 ve üzeri

Bataklık Pulu
Göller ve Anthropus Kampları Seviye 7 ve üzeri

Titan Tohumu
Ormanlar ve Anthropus Kampları Seviye 7 ve üstü (Amber Crest Ejderha kullanarak gerektirir)

Bu bilgi Kabamın forumundan alınmış ve google translate ile cevrilmiştir.

Kaynak :
http://community.kabam.com/forums/showthread.php?20903-Item-Drop-Locations

90 thoughts on “NeNerdenÇıkar?

    • 50k lav ve 10k zirhli ile dragonsuz dalabilirsiniz. Kayipsiz olur. Bunun altindaki miktarlari da dilerseniz deneyebilirsiniz.

  1. vl 9 atroampus kampına saldırmak istiyorum metoroloji 10 l silah kalibirasyonu 10 l hızlı sevk 9 tıp 9 hava çarpısması 6 level büyük dragon 12level bende 100000okçu 10000lav dinosu 25000 zehirli pençe var içitma alanım 10level yani 100000 kapasitesi var

    • 9 lvl antropusa 3k lav ve 1k zep ile dalabilirsin (belki falza bile gelebilir)
      ya da
      97500 okcu ve 2500 zirhli ile dalabilirsin.

      Ben 10 lvl antrpousa 4k lav ve 1k zep ile daliyorum.
      Arastirmalarin yeterli. Antropuslarda zehirli pence kullanmamani tavsiye ederim.
      Yukaridaki rakamlar dragonsuz dalmak icindir.

      • bende 19.000 okçu ile 1000 zırhlı sevkiayt var 9 llvl antroyu alıyorum kayıpsız

        • Antropus degilde arazi olabilir. Antroyu alabilmek icin min 70k okcu ve 2k zirhli isteniyor. Ben de 97500 okcu ve 2500 zirhli ile dragonsuz daliyorum Kayipsiz oluyor. BUnun altindaki rakamlari deneyebilirsiniz. Riskleri size aittir.

  2. slm ben sizin ittifaka katılmak istiyorum ama bi türlü bulamıyorum?

    • İlgin icin tesekkur ederim. İttifakimiz sakin bir ittifakdir. Herkez ile dost bir ittfak olmaya calisiyoruz. Biz pek savas canlisi bir ittifak degiliz. Kimseyi rahatsiz etmeden kandi halimizde takilmaya calisiriz. :)

      Biz mavrama dunyasindayiz.
      İttifakimizin adlari mekani ve mekanik2 dir

  3. chrono kasabamı yeni kurdum servosu zırhı nerden çıkar

    • Chronos yumurtasini buldugun yerden cikar. Butun parcalarii ayni yerden ttoplayacan.
      8 ve ustu sari duz ovalardan.

  4. dıyer ejderlerın zırhlarını bulmak ıcın baska bı ejder yollmak lazımmı yuruyuse

    • Buyuk dragon haric diger butun dragonlarin zirhi icin savasa illaki dragon gondermek gerekiyor. Bazi dragonlar haric hepsini gonderebilirsin.
      Hayalet,chronos, ve amber.
      Bunlarinda nedeini sayfada ararsaniz bulabilirsini. daha onceki sorularda anlatmistim

    • Saldiri gucune karsi savunma gucunu hesap edeceksin. devin saldiri gucu 1000, sd nin savunma gucu ise 300 dur. Ayrica canlarida hesaba katmak gerekir.
      Devin cani 4000, savas dragonun cani ise 1500 dur. Yani dev sd nin yaklasik 3 katidir.
      Karisik bir hesap oldugu icin kesin bir rakam veremiyorum.

  5. lvl 9 atroampus kampı için kaç okçu gerekir metoroloji 10 l silah kalibirasyonu 10 l hızlı sevk 9 tıp 9 hava çarpısması 6 büyük dragon 12level

    • Ben 9 lvl antroya 97500 okcu ve 2500 zep ile
      10 lvl a 4k lav + 1000 zirhli ile
      11 lvl a 50klav + 10 k zirhli ile
      daliyorum.

  6. usta büyük dragon kac k okcu gücünde cok acill cevap alabilirmiyim

  7. aga son tas ejder zırhı cıkmadı kafayı yedim varsa bi çaresi solermisin?

    • Sitemizde soru cevap kisminda anlatilan dalga yontemi veya spam (arka arkaya saldiri) disinda bildigim bir yontem yok. Sabirli olun dalmaya devam edin.

  8. ben su ejderinin zırhlarını tamamladım şimdi taş ejderinin mi zırhını tamamlamalıyım yani yumurtaların çıkma sırası olduğu gibi zırhlarında çıkma sırası var mı?

    • Zirhlarda sira yok. İstediginnde baslayabilirsin. Karisik da arayabilirsin. Sorun yok.
      En dayaniklisi tas oldugu icin once onu tamamlaman daha iyi olur. Sonra atesi, buzu ve digerlerini tamamlayabilirsin.

  9. aga ben hayalet kasabayı kurdum bunun zırhını tamamlamadan buz drogounu yumurtası çıkarma

    • Evet, cikar. Hayaletin tamamlamasini beklemek zorunda degilsin. Sirasiyle buz, batik tapinak, orman ve helio yumurtalarini bulup kasabalari kurabilirsin.
      Chronos yumurtasinda sira yoktur. İstedigin zaman arayip bulabilirsin. 8 ve uzeri sari duz oavalardan cikar.Kasabasini da min 8 ve uzeri sari duz ovaya kurman gerekiyor.

  10. su yumurtasını geliştirmek için hangi kasbaya saldırmalıyız

    • Su Dragonunun yumurtasini bulmak icin 5 ve ustu gollere saldirmaniz gerekiyor. Saldirilarda zirhlarini giymis ve egitimini tamamlamis buyuk dragonun olmasi gerekiyor.

    • Su Dragonunun zirhlarini bulmak icin 7 ve ustu gollere saldirmaniz gerekiyor. Saldirilarda zirhlarini giymis ve egitimini tamamlamis buyuk dragonun olmasi gerekiyor.

  11. su ejderhasını geliştirmek için hangi ovaya saldırmalıyız

  12. hayalet kasaba kurdumda mu binalardan hangisinden kaç tane basacağım bunu bilmiyorum yardım edermisiniz

    • Karanlik kapilar egitim kampi gibi olen askerleri geri cagirmak icin kullanilir.
      Mozole ler de olen asker ruhlarini geri cagirana kadar tdepoda tutmak icin kullanilir.
      Ne kadar mozole kurarsan o kadar cok ruh depolarsin
      Ne kadar kapi yaparsanda o kadar hizli asker geri getirirsin. Kapi sayisi ve seviyesi arttikca ruh canlandirma suresi kisalir.
      8-10 yane mozole yeterli olur. Gerisini kapi yaparsin. Binalarin sayisini degistirmek icin fortuna da toplu yikim dusurmen gerkiyor.
      Kasaba askeri canlandirabilmek icinde kapilardan en az birinin 10 olmasi gerekiyor (lav, granit, titan gibi)

  13. aga rüzgar ejderhası için bozkır demişsinde bozkır hangisi oluyor hepsi ova diye geçiyor yeşillikler mi sarı olanlar mı

    • Evet. Yumurtalar siraya gore cikiyor.
      Su,tas,ates,ruzgar,hayalet,buz,bataklik,orman,helio gibi sirasiyla takip ediyor. Bir tek chronos yumurtasi sirayi takip etmiyor. ona direk gecebilirsiniz.

  14. yumurtaların belli bir cıkma sırası gibibir şey var mı kafama takıldı bilgilendiriseniz sevinirim

Yorumlar kapalı.